8/6/17

La otra tabla
















https://goo.gl/oxfkla



"La otra tabla"




Nun ye que me preste muncho
dir tolos díes a la escuela,
anque pue pasar
lo de dibuxar,
facer la ximnasia y canciar.


Pero esi rollu de llevar
pa multiplicar
ye que me trai de cabeza:
que si de venti lleves dos,
de trenta lleves tres
y yo siempre lo faigo al revés.


Sé la capital de Francia,
sé que da llana la oveya,
lo que ye un raitán
lo que ye un volcán
y qu'un panaderu fai pan.

Pero esi rollu de llevar
pa multiplicar
ye que me trai de cabeza:
que si de venti lleves dos,
de trenta lleves tres
y yo siempre lo faigo al revés.

Pero esi rollu de llevar
pa multiplicar
ye que me trai de cabeza:
que si de venti lleves dos,
de trenta lleves tres
y yo siempre lo faigo al revés.




Débese  a  "Xentiquina" y a Nacho Fonseca

Gracies







1 comentario:

  1. hola. podrías decirme donde puedo encontrar el acompañamiento o karaoke para esta de otra tabla? gracias

    ResponderEliminar