21/10/16

Preparando'l futuru de "a fechu..."























Trátase nesta ocasión d'ofrecer a los parientes una ferramienta que sirve pa dir encaminando'l futuru de los nuesos escolinos.

Toi falando de ser quien escribir col tecláu del ordenador con soltura, entainando y con poques faltes. Ello yera nel pasáu cuando'l que podía pagálo diba clas mecanografía, güei, esto pue facese con estes ferramientes y como un xuegu faciendo posible que les llabores de los nuesos escolinos seyan muncho meyores y non seyan un supliciu porque tengan que dir atopando les tecles nel tecláu como si fueren a la gueta d'una ayalga.






Toi convencíu que esto plantegau como un xuegu medrará y a la fin sedrá un aprendizaxe que servirá abondo añu a añu a los nuesos escolinos.

Ta fechu en castellán, si lo hubiere n'asturianu... pues nesti casu al tar relacionau cola Llingua Asturiana sedría muncho meyor, pero como non ye asina, serviranos pal mesmo propósitu (la meyora y preparación los nuesos escolinos).

Lo que s'ofrez dende equí ye dos maneres facelo: Una que ye vía on-line, eso quier dicir que precisamos conexión d'Internet, y otra que ye un programa descargable y amás portable (lo que quier dicir que l'escolín va llevalu con elli nel llápiz USB y poder usálu en cualesquiera ordenador).

ON LINE:


http://www.vedoque.com/juegos/mecano/
Trátase de Vedoque, señala na semeya d'enantes pa colar pal enllaz.


Entamaremos pola primera estaya.



Lleemos les instrucciones pa saber colocar les manes, los deos y sobre too, como sentanos al sen.



Dempués, entamamos cola llección primera y calcando en Xuega





Nesta parte tien xuegos pa dir prauticando coles lletres y el tecláu.



Tamién tenemos más xuegos nesta parte:





Poco a pocu y llección a llección diremos avezándonos al tecláu.





PORTABLE, NEL USB (Sin instalalo nel ordenador y sin conectase a Internet):

https://www.dropbox.com/s/zspjg04eo1anvwj/RapidTyping%20Portable.7z
 Señala na semeya pa descargalu.


Primeru, has de cambiar el nome en opciones y dempués d'investigar un pocu, dir de llección en opción como en númberu de llección o nel tipo básicu, mayúscules etc.

Amás tien requexos como gráfiques, tiempu, etc..











No hay comentarios:

Publicar un comentario