29/2/16

Cortexando....... ¡Ai Pinín!




































¡Ai, Pinín!

Ai, Pinín, cásate conmigo,
que mio padre va dame bon dote,
que yo tengo muches faciendes,
“toes les” tengo nel cocorote.

D’equí a Somió too ye de mio,
de Somió allá too ye de mio pá.
Mira qué suerte vas a tener
cuando me lleves a mi por muyer.

Tengo una bona casería,
mesmamente en metá de Perlora,
con unes cuantes tierriquines,
que les tengo, Pinín, de memoria.

Tengo un güertín, tengo un  güertín,
que todo l’ añu me da perexil,
y un mazanal, y un mazanal
que les mazanes me valen a rial.

En casándome mio pá dame
una cama que ye de madera,
que solo-y falten los llargueros
y dos pates cola cabecera.

Tamién me da un colchonín, 
que nun tien llana, nin fueya, nin clin,
y pa con él un cabezal
fechu de paya robao nun payar.

De maíz, fabes y patates
cueyo al añu dos mil celeminos,
pero tolos cueyo n’andecha
cuando me llamen los mios vecinos.

Y na cubil tengo tamién
una marrana que cien años tien,
tengo un gochín, tengo un gochín
pa que lu cebe’l señor Pachín.

¡Ai, Pinín, cásate conmigo!
 
 

 
Interpretáu por "Xentiquina" & Nacho Fonseca
 







  ¡Ummmm....! 
                                  Santiago despistóse una migaya y.... aproveché pa facer una de les míes col ordenador  ¡je, je!

Equí vos colé una versión de "Felpeyu" que sé que bien y presta a Santiago.


Robra: El Demoniu Manegueru






No hay comentarios:

Publicar un comentario