14/12/12

Nota pa la familia




A LES FAMILIES, NA SEÑARDÁ


Resulta que nestos díes esti maestru (o mayestru como me nomen los neños), llamatu que por ciertu ye bien guapu y prestosu,  toi siendo mui pesáu en qu'entruguen neste dómines a los "mayores" polos xuegos, les cosadielles y les vivencies de cuando yeren neños.

Al mio entender paezme la ocasión meyor  pa compartir esos momentucos tan especiales, esi tiempu de complicidá y de facer bien fuerte esa xuntanza familiar.

A mí faríame bien feliz saber que los míos escolinos descubrieren el mundu de los sos pas o de los güelos o... de los tíos o... de les histories que vivieren unos cuntao a los más pequeñucos, desos momentos de rises y travesures. d'aventures y vivencies tan fondes.

Ya sedría'l remate qu'estes vivencies tuvieren que ver colo nueso, col pueblu, cola nuesa cultura asturiana.

Ellos ya lo saben, agora dígovoslo a vosotros: los nuesos neños son los guardianes de la nuesa cultura. 

Los nuesos escolinos saben qu'el secretu de la receta desi platu tan ricu de la familia ta ehí pero.... si non llegan a conocela o non llega a compartise con ellos........... ¡desapecerá pa siempre!

Equí tenés un recordatoriu y una escusa pa ello, si sois quien escuchae esti programa de radio y tendrés la ocasión de refrescar la memoria colos neños 

¡Que vos preste!

Robra: Santiago Cubillas Alonso

No hay comentarios:

Publicar un comentario