2/12/12

Corquieu - Entaina

















Entaina



Agora dices que me quies; 

llueu camudes lo que sientes;

que t'aclares lo que quiero 

y que pa ti seya lo primero. 

Ponte a camentar

Nun pienso esperar nin un día más y que seya ceo. 

Los mios besos te prometo; 

mil afalagos por un cientu, 

veyurines y rebelgos, munchos trebeyos toos nun cestu. 

Y t'acurrucar. 

Y ver alborar 

Y poder suañar col futuru nuesu... 

Si mañana nun retruques; pasáu mañana, nun m'atopes. 

Esta moza nun espera, 

tresna aína la mollera...





Espabila

Ahora dices que me quieres 

luego cambias lo que sientes

quiero que te aclares

y ser para ti lo primero

date cuenta

no voy a esperar ni un día mas y que sea pronto 

te prometo mis besos 

mil caricias por un ciento 

mimos y cosquillas 

muchos juguetes en una cesta 

y acurrucarte 

y ver amanecer 

y poder soñar con nuestro futuro 

si mañana no te aclaras 

pasado mañana no me encontrarás 

esta chica no espera 

aclárate pronto la cabeza

No hay comentarios:

Publicar un comentario