21/10/12

"Ai Pinín"










"Lo prometío ye deuda"
Prometivos dir poniendo entraes con música y grupos. Pues esta canción tien que ver con una versión que vos apaez nel llibru.

Amás pol motivo que ya vos cunte y poles persones que la cancian ye algo especial pa min.




En memoria de Carlos e Igor de "Felpeyu"

Ai Pinín


Ai, Pinín, cásate comigo,
que mio padre va dame bon dote.
Tengo yo munches caseríes,
toles tengo yo nel cocorote.

D'equí a Somió too ye de mio,
de Somió acá too ye de mio pa.
Mira qué suerte vas a tener
cuando me lleves a mi de muyer.

Tengo una bona casería
mesmamente metá de Perlora,
con unes cuentas tierriquines
que les tengo, Pinín, de memoria.

Tengo un güertín, tengo un güertín,
que tou l'añu me da perexil,
y un mazanal, y un mazanal
que les mazanes me valen a rial.

En casándome mio pa dame
una cama que ye de madera,
y sólo-y falten los llargueros
y dos pates pa la cabecera.

Tamién me da bon colchoncín,
que nun tien llana, nin fueya, nin clin,
y pa con él un cabezal
fechu da paya robao nun payar.

De maíz, fabes y patates
cueyo al añu dosmil celaminos,
pero tolos cueyo n'andecha
cuando me llamen los nuesos vecinos.

Y na cubil tengo tamién
una marrana que cien años tien,
tengo un gochín, tengo un gochín,
pa que-y lu cebe, del señor Pachín.

Ai, Pinín, cásate comigo,
que mio padre va dame bon dote.
Tengo yo munches caseríes,
toles tengo yo nel cocorote.

D'equí a Somió too ye de mio,
de Somió acá too ye de mio pa.
Mira qué suerte vas a tener
cuando me lleves a mi de muyer.



6 comentarios:

  1. Celia Corrales García21 oct 2012, 16:24:00

    Gracies por colgar la canción que me gusta.
    Ta muy prestosa.
    Ta llueu.

    ResponderEliminar
  2. La canción ta más prestosa de lo que creía.
    Ta llueu.

    ResponderEliminar
  3. Gracies por colgalu na web.
    Ta muy divertido.
    que pena lo de tu amigu ,cantaba muy bien.
    Ta llueu.

    ELISA CAÑEDO

    ResponderEliminar
  4. Prestóme que fuera divertíu pa tí.
    Munches gracies pol to comentariu y pol interés.

    El Demoniu Manegueru

    ResponderEliminar